Support og service

 

Serviceavtale

Vi ønsker at alle våre installasjoner skal holde høyest mulig kvalitet til en hver tid. Derfor tilbyr vi alle våre kunder serviceavtaler, der vi kommer tilbake med jevne mellomrom og utfører nødvendig service på utstyret. En standard serviceavtale innholder testing og rengjøring av høytalere og forsterkere i henhold til servicemanualen. I tillegg sørger vi for låneutstyr dersom noe må fraktes tilbake til vårt verksted for ytterligere reperasjoner.

Et anlegg som brukes flere ganger trenger oppsyn rundt fire ganger i året, og rundt 8 ganger i året dersom anlegget brukes hver dag. Vi velger utelukkende kvalitetsprodukter i våre installasjoner og vi ønsker at de skal fortsette å yte maksimalt selv etter lang bruk. Derfor anbefaler vi alle våre kunder å bruke vår serviceavtale, slik at utstyret alltid yter 100 prosent.

 

Support og supporttelefon

Dersom noe av ditt utstyr får problemer utfører Amas service på alle typer produkter. Vårt verksted har det som trengs for de aller fleste operasjoner, og er det noe som krever ekstra kompetanse har vi gode avtaler med de fleste aktører på markedet, i både inn og utland.

Dersom utstyret får problemer på værst tenkelig tidspunkt har vi også en døgnåpen support-telefon, der våre teknikere kan komme innom og avverge krisen på kortest mulig tid. Ta kontakt på vår døgnåpne support-telefon på 55 24 30 00.